Start bij Brico als Project Manager Assortment


Meer dan 7.000 medewerkers werken verdeeld over drie landen voor de Maxeda DIY Group. We hebben 339 winkels en ontvangen wekelijks meer dan anderhalf miljoen klanten. Bij Maxeda maken onze medewerkers het verschil, waarbij onze gewaardeerde klanten centraal staan, vooral de doe-het-zelvers, ofwel 'makers'. Wij geloven dat iedereen iets kan maken, of het nu reparaties zijn of nieuwe creaties. Zelfgemaakte projecten geven vaak voldoening, en we streven ernaar onze klanten te helpen met tips en deskundig advies, zodat ze blij zijn met wat ze zelf hebben gemaakt en graag terugkomen. Samen bouwen we aan een succesvolle en duurzame toekomst.

De afdeling ‘Project Management’ van Maxeda is verantwoordelijk voor het projectbeheer van alle Assortimentsactiviteiten binnen Maxeda. Daarnaast is het team verantwoordelijk voor de ontwikkeling, het onderhoud en de optimalisatie van alle tools en procesbeheer van de projecten.

Deze afdeling maakt integraal deel uit van het Assortimentsteam dat instaat voor de implementatie van het beste DIY-assortiment voor de Benelux klanten alsook de beste prijs en kwaliteit.

Solliciteer via onderstaande button voor Project Manager Assortment bij Brico!

Project Manager Assortment | Brico

Project Manager Assortment | Brico

ONTDEK MEER

Schrijf u hier in en ontvang GRATIS ons laatste nieuws & events

Lees vorige berichtenLees hier onze Privacy & Cookies regels

In de kijker

Ja, ik wil

Ja, mijn bedrijf is ook gevestigd in Houthalen-Helchteren en ik wil meteen profiteren van het uitgebreide netwerk, 
genieten van de vele voordelen & 
de voordelige groepsaankopen.

NU LID WORDEN

Of wens je liever eerst nog een persoonlijk gesprek & meer info?

EEN AFSPRAAK MAKEN